Jacksonville Jaguars vs. Las Vegas Raiders | 2022 Hall of Fame Game Highlights

1,165,311
0
Published 2022-08-04

All Comments (21)
  • :yt:SON UNOS DE LOS YEP.BABy

    A música que eu mais gostei ele fez um vídeo clipe muito foda 🇧🇷🔥🎶🎧
  • Who cares if it was preseason, I'm happy football is back. The raiders looked real good even if it was just rookies, that team has a lot of potential this season.
  • wock💫
    WHO ELSE MISSED FOOTBALL 😭 FELT LIKE IT BEEN 10 YEARS
  • DOJAx707
    The one aspect I've always admired about the Patriots offense was their screen game. Past Raider offenses seem to have only ran 1-2 screens or when it's 3rd and forever. I hope it's an effective weapon this year.
  • I'm so glad football is back. I'm gonna be watching every game highlights this year.
  • Grim
    Every first nfl pre season game comments every year: “I don’t care who’s playing or who won I’m just happy football is back” 🤣 🤣
  • John Bricker
    I am excited football is back! The raiders look really good this year. The team has a lot of potential this season.
  • dbadefense1990
    You know summer is beginning to end, when the NFL’s Hall of Fame game is played. Training camps and other preseason games galore, all for the regular season to begin in about a month.

    Welcome to 2022 football, America!
  • BrownStein
    I like how the players put a lot of effort into this game to bring back football. What exciting start to a new season
  • Hydra Mods
    Even if it wasn't a meaningful game, I was soooo happy to see some football and hear Collinsworth! Can't wait for the season to start up soon!
  • Jackie Chan
    The backup QBs are looking really solid.
  • Shark Mako
    I'm glad Sloter got a TD this game! First player from the USFL to get a TD in the NFL.
  • Geaux Tigers
    AFTER A LONG AND EXITING OFFSEASON FOOTBALL IS OFFICIALLY BACK!!!!!!!!!
  • TitanTwinz
    As a Panther fan, Abdullah is gonna be a great RB to come in and give Jacob's a Breather. Really solid. Raiders look really competitive on all levels
  • the man
    Dang, Jacksonville's kicker almost hit a 60 yard field goal
  • Ian Packer
    The run blocking for the raiders is damn good
  • So glad The Raiders got the W for Cliff and Seymour. 4-0 in the HOF game. And the win for Josh Mcdaniels.Returning to his childhood stadium. #Raiders
  • Exo Soundz
    Raiders played really good on both sides of the ball I’m so glad Football is back !